niedziela, 14 lutego 2016

Walentynki - czyli zrób to sam/a

Hey Hi Hello!

Jak wiecie dzisiejszy dzień jest Dniem Zakochanych, powszechnie znanym jako Walentynki, z tej okazji postanowiłam przygotować dla Was post z serii "zrób to sam/a".
Pomysł na tego rodzaju "wyklejanko-wycinankę" zaczęrpnęłam od Zakochana w sztuce

Wiem, że nie każy lubi to święto, wiele osób uważa, że jest wręcz przereklamowane - może i faktycznie mają rację - przecież nie kochasz/lubisz bliskiej Ci osoby tylko w ten jeden dzień, a przez cały rok, prawda? 
Ja uważam jednak, że mimo że się kogoś kocha i z kimś jest można ten dzień spędzić jakoś wyjąkowo. Jesteśmy zabiegani, nie mamy czasu na wiele rzeczy - zatrzymajmy się na chwilę i spędźmy ze sobą trochę czasu. Czy to z przyjaciółką/przyjacielem, mamą, tatą, bratem/siostrą - Oni przecież też mogą być Twoją powszechnie znaną Walentynką. Idźcie do kina, na kolacje, albo chociażby na zwykły spacer. Kwiatek, czekoladki, nawet podanie śniadania do łóżka to świetny sposób na uczczenie tego święta - ale pamiętajmy ! Przecież Walentynki mogą trwać przez 365dni, a nie tylko w ten jeden jedyny dzień :)
Sprawcie bliskiej osobie radość drobnym gestem - przecież najbardziej docenia się te małe rzeczy, a najlepiej dane od serca lub właśnie tak jak u mnie zrobione własnoręcznie.

Do rzeczy!
Ja w tym roku postanowiłam zrobić sama Kartkę Walentynkową - efekty niżej :) Może i nie jest idealna, ale ja uważam że jest piękna i na pewno będzie dana od serca bo i zrobiona z sercem


1. Do wykonanania swojej kartki potrzebowałam:
  • blok techniczny (jest bardziej sztywny niż rysunkowy - dzięki niemu można będzie postawić kartkę na półce)
  • kawałek materiału - u mnie satyna w kolorze czerwonym
  • tasiemki z fajnym motywem - jedna z napisem "I love You  Love ❤", a druga z kolorowymi serduszkami
  • cienki złoty sznureczek
  • dwie satynowe różyczki w kolorze czarnym
  • klej w sztyfcie
  • nożyczki/nóż
2. Składamy kartkę A4 z bloku na pół i odkładamy na boczek, następnie wycinamy dowolny motyw z materiału, u mnie akurat jest to kształt stanika.
3. Wycięty materiał przyklejamy do naszej złożonej kartki, następnie przyklejamy jedną z tasiemek na górze wzoru (tutaj akurat wybrałam wzór z serduszkami), później dookoła mojego staniczka okleiłam złoty sznureczek.
4. Następnie po obu bokach przykleiłam czarne różyczki, a na górze ramiączka z tego samego złotego sznureczka, a na środku zrobiłam małą kokardkę.
5. Staniczek gotowy - teraz małe detale. W lewym dolnym roku przykleiłam przycięty napis z drugiej tasiemki "❤ I Love You ❤", a w górnym prawym rogu napis "Love".




6. Dodatkowo w prawym dolnym rogu poprzyklejałam pod delikatnymi skosami wycięte serduszka z tasiemki i tak oto wygląda Efekt końcowy przodu.
7. Zaś w środku w górnym prawym rogu przykleiłam dwa serduszka w kolorze czerwonym z tasiemki z napisami, w lewym dolnym rogu zrobiłam sobie szablon serduszka i poprzyklejałam powycinane małe serduszka, które tworzą piękne kolorowe duże serce, na koniec napis: "❤ Walentynki 2016 ❤" 
8. Zapakowana kartka, zwykła koperta z doklejonym napisem z jednej z tasiemek i na górze poprzyczepiałam spinacze w kształcie serduszka.

Tak oto wygląda cała kartka, to co zostało napisane w środku - zostawię już dla siebie :)

Jak Wam się podoba taki sposób sprawienia uśmiechu na twarzy bliskiej Ci osoby?



U nas tegoroczne Święto Zakochanych spędzać będziemy już nie we dwójkę, ale w składzie tzw. "dwa i pół" z Naszym Synkiem w brzuszku 



Dodatkowo w ten sam dzień robiłam jeszcze Cotton Balls - czekam tylko jeszcze na lampeczki, które mają przyjść w następnym tygodniu i wieszamy je przy łóżeczku Naszego Synka 



Jestem bardzo zadowolona z efektów i już nie mogę się doczekać aż będą dawać delikatne światło w piękne wieczory z Rafałkiem 

Życzymy Wam udanych Walentynek i oby nie trwały tylko jeden dzień!

PS. Pochwalcie się swoimi pomysłami :)
PS1. Podoba się ;)))

Mocno ściskam i wysyłam Walentynkowe buziaki, P.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz