poniedziałek, 15 lutego 2016

Makijażowe sprawy - nowości

Witam Was w Poniedziałek :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was post o tematyce makijażowej, pokażę Wam też kilka nowości w mojej kosmetyczce oraz propozycje 5 makijaży - wyszły mi całkiem, całkiem - jak na takiego żółtodzioba jak ja :D



Na poczętek nowości!

1. Zaopatrzyłam się w 5 odcieni szminek matujących z serii Avon - narazie są to tylko próbki, ale po ich przetestowaniu czuję, że któraś niebawem pokaże się w mojej kosmetyczce w "normalnej" wielkości :)



Piękne kolory! Uwielbiam każdą z Nich od pierwszej chwili 

  • Berry Blast
  • Perfectly Nude
  • Ravishing Rose
  • Peach Flatters
  • Red Supreme
Każda na swój sposób inna i piękna! :)

2. Kolejną rzeczą jaką nabyłam jest Zalotka, czaiłam się na taki zakup już od dawna - a tę w Avon wyhaczyłam w naprawdę super konkurencyjnej cenie, tj. jedyne 8,99 - sprawdza się świetnie!




Spójrzcie na różnicę:
- z lewej bez użycia zalotki
- z prawej z użyciem zalotki

U mnie jest taki problem, że mam długie rzęsy (SAMA NATURA I DOBRE GENY ❤), ale są proste - więc zazwyczaj kupuje tusz podkręcający, a w połączeniu z zalotką prezentują się jak doczepki :) Przekonacie się parę zdjęć niżej.

3. Dodatkowo w prezencie od mojej konsultantki dostałam super balsam do ust z masłem shea i olejkiem midgałowym.


Jest świetny na wietrzne dni, gdzie często nie panując nad tym oblizujemy usta przez, co stają się spierzchnięte i popękane - w szybkim tempie doprowadza je do normalności. Polecam!

4. Na koniec nowości kredka do oczu, od której jestem uzależniona, moja kolekcja się powiększa stopniowo i planuję już kolejny zakup! Te z Avon są prześwietne, tym razem zamówiłam w kolorze granatowym z delikatnymi drobinkami brokatu :)

Seria Avon - Glimmerstick Diamonds - kolor Twilight Sparkle


Jest bardzo wytrzymała, jak zrobię nią kreskę na powiece rano tak wieczorem pozostaje nie naruszona (no chyba, że będziemy przecierać oczy, wtedy to juz nić nie pomoże :D) przede wszystkim nie odbija się na powiece, a na tym najbardziej mi zależy.

Propozycje makijaży z użyciem przedstawionych nowości, oraz kosmetyków które już posiadam

1. Na pierwszy ogień makijaż bardziej dzienny z mocniejszym akcentem na usta. Do wykonania tego makijażu użyłam szminki Avon Berry Blast


Pozostałe kosmetyki, których użyłam to:
1. Podkład Astor Anti Shine kolor Beige 300 - jako delikatna, matująca baza
2. Podkład Astor Mattitude HD SPF22 kolor Beige 005 - użyłam go pierwszy raz, jest fajny w aplikacji, delikatny, ładnie pachnie, matuje, ale i nawilża skórę - sprawdził się świetnie, trzyma się cały dzień i nie świecę się w strefie T - DUŻY + !
3. Perełki brązujące Avon - niezniszczalne! Opruszyłam Nimi delikatnie całą twarz, szyję i dekolt
4. Róż Vipera nr 29 - uwielbiam go i używam niezmiennie od dobrych 10lat :)
5. Kredka do oczu Avon Glimmerstick Diamonds kolor Twilight Sparkle
6. Tusz do rzęs pogrubiający Yves Rocher Sexy Pulp - mam go od miesiąca i jest świetny, ani razu nie skleił mi rzęs - Polecam!
7. Biały cień z paletki H&M pod łukiem brwiowym, którą kiedyś dostałam od koleżanki w prezencie




(takiż smile :D)           


                


2. Drugi makijaż z użyciem szminki Avon Perfectly Nude


Ten makijaż jest przeciwieństwem pierwszego, postawiłam bardziej na oczy, a usta są delikatne

Pozostałe kosmetyki, których użyłam
1-5 tak jak w poprzednim zestawie
6. Jako baza na całą powiekę nałożyłam biały cień z paletki H&M
7-8 Mniej więcej po środku powieki cień w kolorze takim jakby lekko grafitowym, a w załamaniu przechodzący w ciemny grafit podchodzący lekko pod czarny
9. Na koniec zrobiłam lekką kreskę Eyeliner'em Miss Sporty kolor czarny - fajnie i prosto się go aplikuje, często bez potrzeby poprawek i przeciągnęłam rzęsy tym samym tuszem, co w makijażu nr1

(wyszłam na tym zdjęciu jak chomiczek :D)

3. Trzeci makijaż z użyciem szminki Avon Ravishing Rose, wydaje mi się że jest bardziej wyjściowy i został moim makijażem na Walentynki 


Pozostałe kosmetyki jakich użyłam:
1-5 tak jak poprzednio
6-7 Cienie do powiek z paletki H&M - odcienie fioletu i śliwki
8. Kredka do oczu Avon Glimmerstick Diamonds kolor Burgundy Shock
9. Tusz do rzęs jak wyżej
10. Pod łukiem brwiowym biały cień z paletki H&M

(znów chomiko-pyza :DD)

4. Czwarta propozycja ze szminką Avon Peach Flatters. Lekki i delikatny makijaż w odcieniach brązu :)


Pozostałe kosmetyki jakich użyłam:
1-5 te same, co wyżej
6-7-8 użyłam kolorów cienii z paletki H&M w kolorze lekko złoto-żółtym, pomarańczowym i brązowym - idąc od wewnętrznego kącika do zewnętrznego kącika oka.
9. Przy zewnętrzynym kąciku oka narysowałam delikatną kreskę konturówką do oczu marki Wibo nr 11 kolor brązowy
10. Pod łukiem brwiowym biały cień na rozświetlenia z paletki H&M






5. Ostatnia piąta pozycja ze szminką Avon Red Supreme - zestaw jak najbardziej nadaje się na szybkie zakupy, czy wyjście na spacer - bardzo dzienny i lekki :)


Pozostałe kosmetyki, których użyłam
1-5 te same, co wyżej
6-8 Nałożyłam na całą powiekę biały cień z lekkim błyskiem złota, lekki pudrowy róż i przy zewnętrznym kąciku fiolet, którego też użyłam w makijażu nr 3 - wszystkie z paletki H&M
9. Narysowałam kreskę konturówką do oczu marki Miss Sporty nr 040 Eucalyptus
10. Standardowo lekkie rozjaśnienie pod łukiem brwiowym oraz delikatnie w załamaniu pod powieką cieniem biały z paletki H&M


(kissek dla Was! :*:))





****************************************************************

To by było na tyle z moich propozycji :)
Mam nadzieję, że takiego typu posty przypadną Wam do gustu! :)

PS. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, postaram się je jakoś polepszyć następnym razem :)


Szminkowe, kolorowe cmokasy i miłego wieczoru,
P.



















10 komentarzy:

  1. Napracowałaś się z makijażami :) Niełatwa sprawa! Zastanawiam się nad tą kredką do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie! dwa dni kombinowałam :) Jakoś to wyszło! :)) polecam Maju! jest świetna! ja już czyham na nowe kolory <3

      Usuń
  2. Podoba mi się 4 i 5:) Te matowe pomadki są ekstra!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A moje rzęsy nawet po użyciu zalotki zaraz się prostują. ;p Chamidła małe.

    OdpowiedzUsuń
  4. to sa makijaze?aha... przestan robic z siebie blkogerke bo robisZz sie smieszna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że nawet nie potrafisz pokazać swojej tożsamości. Hejty zawsze będą! Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego życia!

      Usuń
  5. Przepiękne te makijaże :) Super post!

    OdpowiedzUsuń