piątek, 8 kwietnia 2016

Mam już dwa tygodnie!

Dzień dobry moi drodzy :)

Przepraszam, że mnie tutaj tak długo nie było, ale Synek zajmuje większą część mojego czasu, a wieczorami padam jak mucha i budzę się zazwyczaj razem z Nim w nocy - chyba, że jest Tata to wtedy pozwalają mi pospać jak nie jestem potrzebna :) Kochani ❤


Chciałam Wam napisać jak wyglądają Nasze dni, jak zmienia się z dnia na dzień Rafałek :) Uczymy się siebie każdego dnia - coraz więcej o sobie wiemy. 
Jak wiecie Rafałek przyszedł na świat 24.03.2016r. o godzinie 13:33 - po 11,5 godzinach porodu. Wspominam go ze wzruszeniem, ale o tym następnym razem :) 
Dane urodzeniowe Rafała:
Waga - 3340g
Wzrost - 57cm
Skala Apgar - 10/10



 26.03.2016 - waga - 3080g - normalny spadek wagi - mieszczący się w 10% normy. W tym dniu zostaliśmy wypisani ze szpitala. 



30.03.3016r. - udałam się z Małym na pierwszą wizytę do Pediatry i zarazem pierwszy spacer, ponieważ okazało się po wizycie położnej, że Rafałek ma delikatną żółtaczkę - wtedy też go zważyliśmy - przybieramy na wadze.
Waga w tym dniu wyniosła 3175g :)
Może nie widać tego specjalnie, że waga rosła ponieważ Rafał jest długi i szczuplutki, ale widzę po ubrankach że zaczynają być bardziej dopasowane :) 



5.04.2016r. - mieliśmy kontrolną wizytę lekarską - żółtaczka zeszła obwodowo i została tylko centralnie i nie mamy powodów do niepokoju
Waga w tym dniu wynosiła - 3300g - więc zbliżamy się już do urodzeniowej, a Rafałek nabiera z dnia na dzień coraz więcej ciałka ❤


Nie możemy się wszyscy nadziwić jaki jest silny - potrafi sam podnieść głowę i ją obrucić na drugi bok, trzymać nóżki w powietrzu przez dłuższy czas - Nasz mały siłacz :) Silny za Tatą! 
Jeżeli chodzi o karmienie - w szpitalu był na samych piersiach (moim mleku), delikatnie dopajany po maksymalnie 10ml Mlekiem Modyfikowaym Enfamil 1, a w domku cycka po 30minut z obu piersi i po 40 minutach jest jeszcze głodny i dostaje zazwyczaj 30-60ml MM Nestle NAN Pro 1 DHA - dzięki temu lepiej i dłużej śpi oraz robi regularnie kupki.  Zaś jeżeli chodzi o sen - to w nocy ma 1-2 pobudki na jedzonko - za dnia śpi zazwyczaj po dobre 4-5godzin i budzi się sam na mleczko, albo jak coś jest w pieluszce :) Używamy cały czas pieluszek 1 - jeżeli chodzi o firmę to jest to u Nas różnie - Happy, Pampers, Dada - żadne nie odparzyły pupy i się sprawdzają - zaś chusteczki mamy z Pampers, Cleanic i Velvet :)

Podczas kąpieli, ubierania się i rozbierania strasznie krzyczę - płakałem mamie tylko raz w szpitalu - reszta to tylko krzyki i wrzaski jak mi coś nie pasuje :) Za to uwielbiam pielęgnację po kąpieli - domowe SPA - smarowanie oliwką, kremowanie. czesanie włosków :)
Polubiłem strasznie piosenki np. Jagódki, Wlazł kotek na płotek, Była sobie żabka mała, Głowa ramiona kolana..., Kaczuszki i wiele wiele innych! Wklejam link do ulubionego mixu Rafałka:
To lubimy :)))

Mieliśmy już tylu gości - dziadkowie, chrzestna, ciocie, wujkowie :)))

Ciocia Klaudia i Wujo Marcin

Dziadkowie - Babcia Gosia i Dziadek Antoni - Moi rodzice

Taki jestem Super Wnusiu

Spacerek z babcią i chrzestną

Rodzice


Chrzestna Paulinka



Ciocia Klaudia (Michała Siostra) i Wujek Marcin

Babcia Marzena (Dziadek Darek, Wujo Maciej, Ciocia Marta) - Michała rodzice i rodzeństwo


Wujek Sebastian - mój brat


Rafałek jest cudnym dzieckiem i jesteśmy w Nim z Michałem zakochani od pierwszego dnia jego życia i kochamy go z dnia na dzień coraz mocniej. Jest Naszym małym serduszkiem i słoneczkiem ❤

Jeżeli macie jakieś pytania, to śmiało zapraszam - piszcie komentarze :) 

Ściskam,
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz