poniedziałek, 21 marca 2016

Wyzwanie makijażowe - część pierwsza.

Hej! :)

Chciałam się pochwalić, że biorę udział w Wyzwaniu makijażowym u Blond-Love. Może i moja propozycja nie jest perfekcyjna, czy profesjonalna - ale to ma być przede wszystkim zabawa :)




Pierwszym tematem wyzwania jest:
Makijaż mojego życia - brzmi groźnie :D Głównie chodzi o to, że mamy przedstawić propozycję makijażu w którym mogłybyśmy przechodzić całe życie. Ciężka decyzja dla kogoś, kto maluje się raczej delikatnie :) Więc wybrałam kolory, które najbardziej lubie na oczach i nadają się na codzień oraz na wyjście :)
Zostawiam Was ze zdjęciami!





Brąz oczu i brąz na oczach plus szminka w kolorza brzoskwiniowym wydaje mi się fajną opcją :)



Ściskam,
P.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie Ci to wyszło :)
    powodzenia ;)
    Co powiesz na wspólna obserwację? :) Daj znać jeśli tak :) http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :) Pewnie ! Nie ma problemu :)

      Usuń